۲۹ درصد از آزمایش های کرونا در گچساران مثبت شد

کرونا / به گزارش رکنا، علی خوان پایه روز یکشنبه درنشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا افزود: ۳۱ درصد مبتلایان به کرونا در این شهرستان را شاغلان بخش بهداشتی، درمانی، ادارات و دیگر مشاغل تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۶.۶ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بهبود یافته اند.

خوان پایه اظهار داشت: ۴۶.۷ درصد از مبتلایان ویروس کرونا در این شهرستان زن و مابقی نیز مرد بوده اند.

وی تصریح کرد: ۳۶نفر در این شهرستان بر اثر کرونا تاکنون جان باخته اند.

خوان پایه افزود: ۸۹.۸ درصد از مبتلایان به کرونا در این شهرستان ساکن شهر و مابقی ساکن روستا هستند.

فرماندار گچساران گفت: وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان نگران کننده شده و تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

خوان پایه ابراز کرد: با توجه به وضعیت قرمز ویروس کرونا در این شهرستان متاسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزوده می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون ۳۰ بیمار در بیمارستان شهید رجایی و هشت بیمار در بیمارستان صنعت نفت این شهرستان بستری هستند در حالی این آمار در چند روز گذشته ۲۴ مورد بوده است.

خوان پایه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شیوع بیماری کرونا، نیاز بیشتری به تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک در این شهرستان احساس می شود به همین دلیل باید نظارت بر بازار بیشتر شود.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، استفاده کارمندان و ارباب رجوع، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و سایر اماکن عمومی از ماسک در این شهرستان الزامی است.

خوان پایه اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس این شهرستان انجام و همه الزامات ستاد ملی مقابله با کرونادر مدارس رعایت شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟