اعلام فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای

سواد رسانه ای / حسین اسحاقی در این خصوص اظهارداشت: نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه با همکاری سازمان بسیج رسانه، انجمن سواد رسانه ای ایران و استانداری کرمان با موضوع سواد رسانه ای و سبک زندگی در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: محورهای اصلی پویش تولید محتوای سواد رسانه ای شامل مدیریت مصرف رسانه ای در خانواده، دانستنی های ضروری برای استفاده از فضای مجازی، نقش افزایش سواد رسانه ای مردم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نقش مادران و پدران در آموزش تفکر انتقادی به اعضای خانواده، ملاک ها و معیارهای برقراری ارتباط در فضای مجازی، اصول و قواعد اخلاقی برای استفاده از فضای مجازی، فرصت های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، راهکارهای تشخیص شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی، نقش کتاب و کتابخوانی در افزایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: همچنین در فراخوان پویش مذکور سه محور ویژه برای ارسال آثار اعلام شده است که عبارتند از: «نقش فضای مجازی در معرفی شخصیت سردار سلیمانی، سواد رسانه ای، تعادل بازار محصولات کشاورزی و جهش تولید و در نهایت نقش سواد رسانه ای در مقابله با کرونا».

اسحاقی گفت: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در این پویش می توانند نسبت به بارگذاری آثار و محتواهای مردمی و حرفه ای در قالب های صوت، تصویر و متن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری داخلی یا خارجی اقدام کرده و سپس مشخصات خود و لینک صفحه مربوط به اثر را در تارنمای پویش به نشانی Mediatechs.ir ثبت کنند.

وی اظهارداشت: آخرین زمان ارسال آثار ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹ است و اختتامیه این پویش در اسفند سال جاری در شهر تاریخی جیرفت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای پویش مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۳۴۴۳۳۱۸۶۰۱ تماس بگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟