جشن یکساله شدن مرکز کاهش آسیب نور سپید هدایت

به گزارش خبرنگار رکنا، علیزاده گفت: امروز یک سال است که ما مرکز کاهش آسیب نور سپید هدایت را با کمک سازمان بهزیستی و شهرداری تهران راه اندازی کردیم. در این یک سال سختی های فراوانی مانند زمستان سرد، کرونا و ابتلای پرسنل و مددجویانمان وجود داشت. اما تلاش مددکاران ما سبب شد که خدمات رایگان شبانه روزی ما به زنان اسیب دیده ممتد باقی بماند

سپیده علیزاده، مدیر مرکز کاهش آسیب نور سپید هدایت، در گفتگو با رکنا، از یکمین سالروز تشکیل و تلاش موفق این موسسه خبر داد.
علیزاده گفت: امروز یک سال است که ما مرکز کاهش آسیب نور سپید هدایت را با کمک سازمان بهزیستی و شهرداری تهران راه اندازی کردیم. در این یک سال سختی های فراوانی مانند زمستان سرد، کرونا و ابتلای پرسنل و مددجویانمان وجود داشت. اما تلاش مددکاران ما سبب شد که خدمات رایگان شبانه روزی ما به زنان اسیب دیده ممتد باقی بماند و حتی یک ساعت درب مددسرای ما بسته نشود. این در حالی بود که بسیاری از مراکز خدمات خود را کم کردند و بخاطر قرنطینه مراکز خود را تعطیل یا خلوت کردند.
مدیر مرکز کاهش اسیب نور سپید در ادامه بیان کرد: با توجه به محدودیت کار مددسراها تعداد خدمات بیشتری از موسسه ما به زنان آسیب دیده تعلق گرفت. ما مراجعت بیشتری داشتیم و پذیرش های جدید بیشتری داشتیم.
وی افزود: خوشبختانه توانستیم تعداد زیادی از زنان آسیب دیدده را در این مرکز توانمند کنیم. ما به عنوان یادگار برای تمام کسانی که در این یکسال همراه ما بودند، ساخت دست این مددجویان را فرستادیم. این هدیه ای از طرف زنان آسیب و البته توانمند شده ای است که طی این یک سال از منجلاب اعتیاد و آسیب رهایی پیدا کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟