آریا عظیمی نژاد / عکس های لو رفته از آریا عظیمی نژاد و همسر و فرزندش

به گزارش رکنا ، آریا عظیمی نژاد موسیقی دان و آهنگساز ایرانی سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شده است و به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی عصر جدید فعالیت می کند. وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته موسیقی از دانشگاه آزاد تهران است. آریا عظیمی نژاد ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام علا دارد. در قسمت زیر تصویری از آریا عظیمی نژاد و فرزندش در یک جشن تولد را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد و فرزندش

آریا عظیمی نژاد

عکسی که به تازگی آریا عظیمی نژاد از خود درکنار پسرش علا در یک جشن تولد منتشر کرد.

زندگی هنری آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد آهنگساز ایرانی و متولد سال ۱۳۵۲ در تهران می باشد .

ساز تخصصی او سه تار می باشد که آن را از پدربزرگ خود یاد گرفته است .او در دانشگاه آزاد رشته موسیقی را تحصیل کرده است و تا کنون به موفقیت های بالایی دست پیدا کرده است .

آریا عظیمی نژاد

کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر شروع کرد و به سرعت توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این موفّقیت‌ها سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید و آثار قابل توجّهی را خلق کرد.

عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی موفق شد مقام دوّم در جشنوارهٔ موسیقی بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به ‌دست ‌آورد.

آریا عظیمی نژاد

همسر داور عصر جدید

آشنائی او با جاسلین پوک آهنگساز شهیر بریتانیائی سبب همکاری او در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد.

ساخت موسیقی برای خوانندگان سرشناس ایرانی از دیگر فعّالیت‌های حرفه‌ای او می‌باشد. علاقهٔ او به موسیقی فولکلوریک ایرانی سبب شد تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تأثیر گیرد.

پژمان بازغی و آریا عظیمی نژادبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟