الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون پایه نهم و دهم مدارس سمپاد

پروتکل‌ های بهداشتی / فاطمه مهاجرانی درباره جزئیات برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان گفت: ۲۱۳ هزار و ۸۸ نفر در پایه هفتم و ۱۱۷ هزار و ۵۲۸ نفر در پایه دهم ثبت‌نام کردند که در ۱۷۲۲ حوزه امتحانی در پایه هفتم و ۱۰۸۲ حوزه امتحانی پایه دهم باهم رقابت خواهند کرد.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه بین این افراد ۱۷ هزار و ۳۲۷ نفر در پایه هفتم و ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر در پایه دهم پذیرش خواهند شد، افزود: دانش‌ آموزانی که کارت ورود به جلسه را برای تاریخ قبلی آزمون و ۲۷ تیر دریافت کرده بودند کارتشان معتبر است ولی اگر کارت را دریافت نکردند سامانه فعال می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان در مورد پروتکل‌ های بهداشتی پیش‌بینی‌شده در این آزمون گفت: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی برای همه دانش‌آموزان ازجمله به همراه داشتن ماسک الزامی است و حتماً دانش‌آموز باید با ماسک در جلسه حضورداشته و وسایل شخصی مانند خودکار و پاک‌کن به همراه داشته باشند. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از شیلد استفاده کنند اما حداقل وسایل مورد نیاز ماسک و وسایل شخصی است.

شهریور ماه نتایج اعلام می شود

وی در ادامه درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: فرایند اعلام نتایج زمان‌بر است سعی می‌کنیم تا شهریور این کار را انجام دهیم اما این امر منوط به این است که کار در همه حوزه‌ها بدون مشکل پیش رود و شاهد اعلام نتیجه به‌موقع باشیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان در پایان تأکید کرد: اگر دانش‌آموزی کارتش را برای تاریخ اعلام‌ شده قبلی دریافت کرده است، آن کارت معتبر است و نیاز به گرفتن کارت جدید نیست.

شایان‌ذکر است، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه هفتم ۹ مرداد و آزمون پایه دهم ۱۰ مرداد برگزار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟