واحدهایی که پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت نمی‌ کنند پلمب  می شوند

پروتکل‌ های بهداشتی / حمیدرضا گودرزی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی در اصناف و مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره ای، گفت: از هفته گذشته ستاد کرونای استان تهران و مجموعه بازرسی به سبب پیک مجدد ویروس کرونا و عدم رعایت برخی از شهروندان تصمیمات جدیدی را اتخاذ کرده است.

به گزارش رکنا، وی افزود: به ۱۰ مجتمع مختلف که پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت نمی کردند اخطار جدی داده شده و درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی بی تردید نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

رئیس کمیته امنیتی سیاسی ستاد کرونای استان تهران ادامه داد: امروز از نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره ای دعوت به عمل آمد و از آنها درخواست شد تا برای حفظ سلامت خود و شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه ممکن است در یک مجتمع بزرگ برخی واحدها نکات بهداشتی را رعایت نکنند، افزود: در مرحله اول به این واحدها اخطار داده می شود اما در صورت تکرار با واحدهای متخلف برخورد جدی انجام می‌شود و نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهیم کرد.

گودرزی در خاتمه تاکید کرد: افزایش میزان ابتلا سبب شد تا محدودیت‌ها به مدت یک هفته تکرار شود که امیدوارم شرایط به وضعیت عادی برگردد چرا که در غیر این‌صورت مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود. البته اعمال هر محدودیتی طبق نظر وزارت بهداشت و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟