تا 31 مرداد وقت دارید از جوایز خوش حسابی استفاده کنید

به گزارش رکنا، وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، با اعلام این خبر گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 14/2/99 جهت رونق ساخت و ساز به عنوان یکی از مولفه های تولیدی شهر تهران در "سال جهش تولید" و همچنین تشویق و جبران آسیب های وارده به منابع درآمدی و حمایت از شهروندان و کسب و کارهای آسیب دیده از این بحران تصویب و به مناطق ابلاغ شده است.

وی افزود: ابلاغ این بسته در راستای تشویق مودیان به تعجیل در پرداخت درآمد های پایدار شهرداری به صورت غیر حضوری وبهره مندی از افزایش جوایز خوش حسابی تهیه شده است که تا تاریخ 31/5/99 قابل اعمال می باشد.

عرب در خصوص پرداخت عوارض کسب و پیش تصریح کرد: چنانچه مودیان محترم خوش حساب تا تاریخ 31/5/99 نسبت به پرداخت عوارض کسب وپیشه ملک خود اقدام نمایند، همچنین برای عوارض سال جاری مشمول 18% و بدهی معوقه سالهای قبل مشمول 10% بخشودگی خواهند شد .

وی گفت: تا پیش از تصویب این مصوبه ، بدهی معوقه عوارض کسب و پیشه مشمول تخفیف و بخشودگی نمی شد.

عرب افزود: در صورتی که مودیان محترم نسبت به پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی و یا غیر مسکونی ملک خود نیز تا تاریخ فوق اقدام کنند مشمول ماهیانه 3 % جایزه خوش حسابی خواهند شد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، گفت: جایزه خوش حسابی پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در این مصوبه، به میزان 100 درصد(از یک و نیم درصد ماهیانه به 3 درصد ماهیانه) افزایش یافته است. لذا پیشنهاد می شود، شهروندان محترم نسبت به پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند تا تاریخ فوق اقدام نمایند و از مزایای ویژه این مصوبه منتفع گردند.

عرب بیان کرد: : شهروندان محترم می توانند از طریق یکی از روشهای پرداخت غیر حضوری عوارض و بهای خدمات ملک خود را پرداخت کنند که این روشها شامل درگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی tax.tehran.ir ، سامانه تلفنی137 و همچنین کد دستوری #137* می باشد.

گفتنی است شهروندان محترم ، جهت ارتباط هوشمند با شهرداری تهران و اطلاع از میزان بدهی و وضعیت ملک خود، می توانند کد شناسایی 15رقمی ملک یا آپارتمان و یا 12 رقمی غیر مسکونی که درآدرس: my.tehran.ir/melk از طریق نقشه به دست می آید را به سامانه 1370000070پیامک نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟