به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "حمید خروش " با تاکید بر اینکه باید نسبت به ماموریت هایی که انجام می دهید شناخت درست و کافی داشته باشید، بیان داشت: باید همواره آموزش صحیح، دقیق و به روز در راس برنامه ها و ماموریت ها قرار داشته باشد چرا که آموزش در واقع یک اصل است که باید مبنا قرار بگیرد چرا که عدم آموزش و عدم شناخت صحیح از ماموریت ها می تواند وجهه و جایگاه ناجا را تحت الشعاع قرار دهد و مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: شناخت درست ماموریت ها و آموزش کافی و لازم در این زمینه می تواند تاثیر بسزایی در انجام بهینه و مطلوب ماموریت ها داشته باشد.

رئیس بازرسی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ماموران نیروی انتظامی باید بر رفتار و کردار خود دقت لازم را داشته باشند، گفت: باید تلاش کنیم که با رفتار و کردار خوب و پسندیده خود وجهه ناجا را در جامعه ارتقا دهیم.

وی افزود: ما در حقیقت خدمتگزار مردم هستیم که در کسوت نیروی انتظامی افتخار خدمت به مردم را داریم و باید قدر این فرصت ها را با خدمت رسانی بهتر به مردم بدانیم.

سرهنگ خروش با اشاره به اینکه خدمت به مردم در نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است، اظهار داشت: هر عملی که انسان انجام دهد اثرات آن را در خانواده خود خواهد دید. از این رو تلاش کنید که عامل به رفتار و گفتار نیک باشید تا خوبی و برکات آن را خداوند به شما ارزانی بدارد.

رئیس بازرسی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه باید خود کنترلی و خود مراقبتی داشته باشیم و قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی شود به حسابمان رسیدگی کنیم، گفت: پلیس باید امین جان، مال و ناموس مردم باشد. از این رو باید خود را مقید به رعایت باید هایی که مورد تاکید خداوند متعال و ائمه و معصومین ما می باشد مکلف بداند.

سرهنگ خروش با اشاره به اهمیت لقمه حلال در زندگی انسان، اعلام داشت: کسب روزی حلال هر چند ناچیز می تواند خیر و برکت را در زندگی انسان وارد نماید همانطور که کسب مال نامشروع به شدت ویرانگر و مخرب و خانمان سوز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 530956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟