به گزارش رکنا ، سرهنگ علی نظری رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ۲ تن از ماموران وظیفه شناسپلیس مستقر در اداره گذرنامه پایانه پرویزخان در شهرستان قصرشیرین یک کیف دستی حامل مقدار زیادی دلار، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی و شناسایی را به صاحبش بازگردادند.
وی بیان کرد : ۲ تن از ماموران پلیس به نام‌های سروان سلیمانی و استوار نجفی حین گشتزنی به یک کیف دستی برخورد کردند، ولی پس از مقدار جستجو موفق به پیدا کردن صاحب کیف نشدند.
وی ادامه داد: این دو مامور وظیفه شناس در ادامه کیف پیدا شده را که حاوی ۷۰۰ دلار (معادل حدود ۱۰ میلیون تومان)، ۲ عدد کارت بانکی، یک عدد گوشی و یک گواهینامه رانندگی بود را تحویل اداره گذرنامه پایانه خسروی می‌دهند.
سرهنگ نظری افزود: ساعاتی بعد از پیدا شدن این کیف، فردی به اداره گذرنامه پلیس مراجعه و خبر از گم شدن کیفش می‌دهد که پس از احراز هویت و اعلام مشخصات کیف مفقودی آن را به وی تحویل می‌دهند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: این فرد با ابراز خرسندی از امانت داری پلیس، از ماموران وظیفه شناس به خاطر کمک به وی قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟