به گزارش رکناو به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران ؛ خانمی 34 ساله ساکن پاکدشت تهران که از سال 96 به سرطان سینه مبتلا شده یک بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و چندین بار شیمی درمانی شده ولی متاسفانه سرطان ریشه کن نشده و دوباره فعال شده است.

همسراین زن جوان کارگر ساده است که جدای از هزینه ی فرزند 7 ساله محصل ، کرایه منزل و سایر هزینه های زندگی باید برای مداوای همسر خود نیز هزینه کند که کل سرمایه خود را صرف هزینه جراحی ایشان کرده و دیگر نه پس انداز دارد و نه اقوامی که قرض نگرفته باشد و با صاحبخانه بابت دیر کرد اجاره منزلش نیز به مشکل خورده اند .

حال این مادر جوان باید سریعاً هفته ای یکبار رادیو تراپی شود که در صورت عدم انجام به موقع این عمل ، زندگی اش به خطر می افتد.و همچنین به علت رادیوتراپی مکرر کلیه ایشان چسبندگی پیدا کرده و ایشان را با مشکل جدیدی روبرو کرده است.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 10 میلیون تهیه و در اختیار این مادر بیمار قرار دهدتا قسمتی از هزینه های عمل جراحی این مادر جوان تامین شود.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامی شود جهت کمک به درمان این زن جوان نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 529508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟