تعقیب و گریز برای دستگیری آدم ربایان کودک 18 ماهه

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدهادی موسوی روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید، پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری ، سواری پراید مورد نظر توسط پلیس این شهرستان شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی این خودرو متوقف شد.

سرهنگ موسوی گفت: با خانواده کودک ربوده شده تماس حاصل و پس از حضور والدین کودک در خلخال کودک ۱۸ ماه ربوده شده به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانسته و در این عرصه مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش می‌کند.

والدین کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در شناسایی به موقع مجرم و همچنین پیدا کردن کودک ربوده شده‌ و تحویل صحیح و سالم آن به پدرو مادرو فراهم شدن زمینه شادمانی یک خانواده تقدیر و تشکر کردند.

کدخبر: 995707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟