به گزارش رکنا، احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به حضور خیل زائران در مشهد برای زیارت و عزاداری امام رضا (ع) در روز‌های پایانی ماه صفر برنامه ریزی‌های ویژه‌ای از سوی این سازمان جهت خدمات رسانی به عزیزان انجام شده است.

او تصریح کرد: بر این اساس کلیه ناوگان تاکسیرانی مشهد در حالت آماده باش بوده و خطوط تاکسی مبادی ورودی حرم مطهر نیز تقویت شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه کلیه مرخصی تاکسیرانان دررو‌های پایانی ماه صفر لغو شده است، گفت: در کنار تقویت خطوط تاکسی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، ۱۰۰ دستگاه ون نیز در صورت مسدود نبودن مسیر به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

محبی افزود: طی این مدت ۱۰۰ بازرس، ۱۶ گشت خودرویی و ۳ گشت موتوری بر نحوه خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی به ویژه در مبادی منتهی به حرم مطهر نظارت خواهند داشت و نماینده سازمان نیز در مرکز کنترل ترافیک مستقر خواهد بود.

او تصریح کرد: همچنین ایستگاهی از سوی تاکسیرانی در عرصه میدان شهدا برپا است تا سرویس دهی رایگان به زائران از طریق این ایستگاه انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به اقدامات فرهنگی این سازمان در روز‌های پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده غذای گرم در موکب شهید همدانی واقع در بولوار جمهوری، توزیع بسته‌های فرهنگی و نصب پرچم‌های عزا روی تاکسی‌ها بخشی از این اقدامات است.

او تصریح کرد: زائران و مجاوران می‌توانند در این مدت شکایات و پیشنهادات خود را برای پیگیری و رسیدگی از طریق سامانه "مسافران تاکسی" در فضای مجازی اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟