اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "قدرت اله شهبازبیگی " با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مهار سرقت و شناسایی سارقان و جلب رضایت شهروندان، ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری سارقان با بکارگیری کلیه یگان‌های انتظامی شهرستان در تیر ماه اجرا شد.

وی ادامه داد: در راستای این طرح ، 13 سارق دستگیر که در بازجوئی های اولیه به 20 فقره سرقت "منزل ،اماکن خصوصی،خودرو ،موتورسیکلت ،قطعات خودرو و ... اعتراف و در این راستا یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقدار زیادی اموال مسرقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی ، انواع کالای قاچاق شامل احشام و طیور،شیرآلات، پارچه و ... به ارزش یک میلیارد ریال کشف و در این خصوص 6 نفر متهم دستگیر و 6 دستگاه خودرو توقیف شد.

سرهنگ شهبازبیگی تصریح کرد: این طرح با توجه به اینکه بیشتر منازل طی فصل تابستان خالی از سکنه می شود، با قدرت اجرا خواهد شد تا از وقوع سرقت توسط سارقان جلوگیری کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان گفت: هدف پلیس از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب رضایت عمومی شهروندان است و از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟