دانش آموزان خاش 2 و نیم تن گوشت مرغ تولید کردند

به گزارش رکنا، خالد کرد مدیر آموزش و پرورش خاش افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و کمک به رونق تولید و کیفی سازی آموزش ها در مدارس کار پرورش افزون بر یک هزار قطعه مرغ در هنرستان کشاورزی خاش مورد توجه قرار گرفت که با همت دانش آموزان و اولیای مدرسه موفقیتی تازه کسب کردیم . 
وی با تاکید بر اینکه مرغ تولیدی در این مکان کاملا سالم، ارگانیک و سبز می باشد، اظهار کرد: تولیدات دانش آموزان ما در این مرحله در سطح مدارس شبانه روزی و خانواده فرهنگیان مورد استفاده قرار می گیرد .
کرد ادامه داد: افزون بر 200 هنرآموز در این هنرستان علاوه بر فراگیری علم و دانش در مبحث تولید و کسب درآمد برای خودشان و آموزشگاه نقش آفرینی می کنند . 
وی بیان کرد: در این مکان ظرفیت های ارزشمندی در مبحث تولیدات زراعی و باغی و دامی و پرورش مرغ و ماهی وجود دارد که تاکنون بهره برداری مناسبی از آن نشده بود و بر این هستیم با مدیریت درست منابع و شکوفا کردن استعدادها بتوانیم از امکانات در اختیار نیازهای های فرهنگیان و مدارس خود را تامین و برآورده کنیم و خوشحال هستیم در تجربه ای تازه توانستیم بخشی از نیازهای مدارس و حوزه آموزش و پرورش خاش را تامین نمائیم و در آینده نیز خبرهای تازه تری داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟