به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین دهقانپور"گفت: درپی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که یکی از کارکنان انتظامی با توجه به بیماری جسمی و روحی که برایش به وجود آمده از چند سال قبل از سازمان جدا شده و هم اکنون با مشکلات شدید معیشتی و اقتصادی مواجه است هماهنگی های لازم به عمل آمد تا با این خانواده دیدار و دلجویی از آنها به عمل آید.
وی افزود: بررسی های اولیه در این باره نشان می داد این خانواده دارای 2 فرزند هستند و با توجه به هزینه های سنگین درمانی و همچنین پرداخت کرایه خانه از سویی و وضعیت روحی و جسمی پدر خانواده از سوی دیگر در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند.
سرهنگ دهقانپور تصریح کرد :موضوع خرید منزل در ماه مبارک رمضان در ستاد انتظامی شهرستان مطرح شدوکارکنان متعهد و دلسوز پلیس نیشابور با یک حرکت جهادی به استقبال این اقدام خداپسندانه شتافتند.
وی اظهار داشت: در این کار خیر و نیکو با جمع آوری 650 میلیون ریال یک باب منزل مسکونی و مقداری از وسایل زندگی برای این خانواده تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر ازکارکنانی که در این حرکت خداپسندانه شرکت کردند گفت: این احساس مسئولیت و وظیفه شناسی واقدام خداپسندانه پلیس شهرستان نیشابورکه با نیت قلبی و درماه مبارک رمضان انجام شد مورد تقدیر و توجه سردار سرتیپ "حسین اشتری" ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سردارسرتیپ دوم "محمد کاظم تقوی" ، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟