به گزارش رکنا، سیدامیر ناصر هراتی با بیان اینکه پیرو دستور ویژه شهردار تهران به منظور پایش مسیل و رودره‌ها، کارگروهی ویژه در منطقه ۲ تشکیل شد، گفت: روز گذشته تمامی مرخصی‌ها لغو و با راه‌اندازی تیم‌های مختلف، نسبت به رصد و پایش مسیل‌ها و دو رودره فرحزاد و اوین- درکه اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌ها به صورت پیاده نسبت به پایش رودره‌ها اقدام کرده و حتی به صورت میدانی هشدارهای لازم را به گردشگران و اهالی دادند، گفت: همچنین معتادان و کارتن‌خواب‌هایی که در اطراف رودره حضور داشتند نیز جمع آوری و به گرمخانه‌ها ارجاع داده شدند تا دچار آسیب و حادثه نشوند.

معاون خدمات شهری منطقه ۲ با بیان اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات در حالت آماده‌باش است، گفت: دو پمپ بزرگ دیزلی نیز آماده و تجهیز شده است تا در صورت بروز حادثه از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه لایروبی به موقع هشت نه ماه گذشته مسیل‌ها سبب شده است که با وجود بالا آمدن آب، آب در سطح آن حرکت کند، گفت: برای ایستگاه‌های مترو خط ۶ نیز با هماهنگی مسئولان مترو نسبت به ایجاد موانع حفاظتی خاکی اقدام کردیم تا مبادا بالا آمدن سطح آب سبب آسیب رساندن به ایستگاه‌های مترو شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟