رسیدگی فوری به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات

محمدجواد حق شناس ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه Incident گفت: این واقعه قابل دفاع نبوده و آیا واقعا پاسخ قابل قبولی برای خانواده‌های جان باختگان وجود دارد؟

وی افزود: متاسفانه ٧ نفر از دانشجویان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و حال باقی مصدومان نیز مساعد نیست و این خسران بزرگی برای ماست که نتوانسته‌ایم امنیت جان همشهریان مان را تأمین کنیم.

حق شناس گفت: قطعا باید در اسرع وقت معین شود که علت وقوع حادثه چه بوده و این باید روشن شود که تایید سلامت جسمی و روانی رانندگان این اتوبوس ها با چه بخشی بوده است، چرا که همه ما مسئول تامین امنیت جانی ، روانی و محیطی شهروندانمان هستیم .

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت در حمل و نقل عمومی حداقل توجه به حقوق شهروندی است که باید در اولویت قرار گیرد.

حق شناس افزود: این واقعه را باید به درستی بررسی کنیم و در شورای شهر تهران نیز نسبت به تامین ضوابط و قوانین معین جهت تامین امنیت شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به تصمیم درست برسیم چرا که این مهم با احساس امنیت شهروندان مرتبط است و موجب احساس اطمینان و تعلق به محیط زندگی می شود .

وی ضمن همدردی با خانواده های جان باختگان این واقعه دردناک، خواستار رسیدگی فوری به مصدومان حادثه شد .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟