تبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و آرش حسینی میلانی رئیس کمیته کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید میدانی از مرکز بازیافت، بوستان جوانمردان، بوستان کوهسار، پیست موتورسواری و مخازن ذخیره آبی دوچناران، باغات کن و... ، منابع طبیعی منطقه۵ پایتخت را از سرمایه و پتانسیل‌های ارزشمند تهران دانست و اظهار کرد: این منطقه می‌تواند قطب گردشگری شهر تهران شود.

وی افزود: شهردار منطقه درتعامل مناسبی که با مدیران منابع طبیعی برقرار کرده ، بستر مناسب این اقدام را رقم زده تا شهروندان بتوانند از زیبایی‌های منطقه حداکثر استفاده تفریحی و تفرجگاهی را ببرند و با پیاده سازی راهبردها و تعاملات موثر بین بخشی، شاهد توسعه فرهنگ زیست محیطی برای ساماندهی رود دره‌ها با کمک گروه‌های مردم نهاد باشیم.

میلانی رئیس کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به منابع طبیعی زیبای منطقه ۵ و ظرفیت تبدیل آن‌ها به تفرجگاه افزود : سعی بر آن است تا با کمک سمن‌ها و خیرین، با توجه به حفظ محیط زیست طبیعی این منطقه، رود دره‌های کن و فرحزاد، قطب گردشگری تهران شوند.

رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه ۵ نیز افزود: رضایت شهروندان در اولویت است و با مشارکت عمومی در بخش های مختلف، برای رسیدن به فضای مطلوب خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 439291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟