سردار حسین اشتری امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری شایسته ‌زائران با کارکنان نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ تردد زائران با سهولت بیشتری نسبت به گذشته انجام می‌شود و ‌در مرزهای سه‌گانه ‌مهران، شلمچه و چذابه تردد ‌روان بوده و بحمدالله ‌مشکل امنیتی هم نداشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیری انتظامی در تمام در مسیرها مستقر بوده و ‌توصیه‌های لازم را به زائران ارائه می دهند، ‌‌عنوان کرد: به افرادی که عازم زیارت هستند توصیه می‌کنیم‌ ویزا و گذرنامه خود را در شهرهای مبدأ تهیه کنند چرا که در پایانه‌ها امکان صدور گذرنامه و ویزا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه زائران عزیز برای صدور ویزا به مراکزی که برای این کار مشخص و اعلام‌ شده ‌مراجعه کنند، گفت: ‌در زمان صدور ‌گذرنامه، برای زائران ‌ویزا نیز صادر می‌شود و به‌این‌ترتیب در اخذ ویزا تسهیل شده است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مردم تهیه ویزا را برای روزهای نگذارند، افزود: همکاران بنده با تمام ظرفیت و عشق و علاقه در مرزهای سه‌گانه حضور دارند و خدمتگزار مردم عزیز هستند تا بتوانیم بهترین خدمات را ‌ارائه کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اتباع خارجی تنها از مرز شلمچه امکان تردد دارند، خاطرنشان کرد: ‌امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد مهیا شده و ‌هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر اینکه ‌وضعیت امنیتی تاکنون ‌بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: در خارج از مرزها به برکت آقا اباعبدالله الحسین هیچ مشکلی نداریم اما مردم باید ضمن هوشیاری‌ موارد مشکوک‌ را به پلیس Police اطلاع دهند.

اشتری درباره شناسایی ویزاها و گذ‌رنامه های جعلنی نیز خاطرنشان کرد: ‌تاکنون گذرنامه تقلبی در ایام اربعین کشف نشده اما ویزاهای تقلبی ‌شناسایی‌‌ و برخورد لازم صورت گرفته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟