به گزارش رکنا، سردار تقی مهری رئیس پلیس Police راهور ناجا در جلسه کمیته ترافیکی هماهنگی مراسم اربعین اظهار کرد: از 19 مهر ماه طرح ترافیک مراسم اربعین در شهرها شروع شده و این طرح به صورت جدی از 28 مهرماه تا 14 آبان ماه در تمام شهرهای کشور اجرا می شود.

وی افزود: از تمام دستگاه ها درخواست دارم که تا 28 مهر ماه تمام عملیات های عمرانی در جاده ها به پایان برسد و عملیات های ایمن سازی انجام شود. همچنین در پارکینگها چراغ های روشنایی نصب شود تا پس از پایان مراسم اربعین، زائران بتوانند به راحتی خودروی خود را پیدا کنند.

سردار مهری تاکید کرد: به زائران توصیه می شود اگر قصد دارند برای مراسم اربعین با اتوبوس های بین شهری به مرز بروند، از همین الان برای هماهنگی با شرکت های اتوبوسرانی و تهیه بلیت اقدام کنند.

وی گفت: زائرانی که برای رسیدن به مرز از خودروی شخصی استفاده می کنند، با خواب آلودگی رانندگی نکنند و سرعت مجاز را رعایت کنند. تمام رانندگان به نکات و قوانین رانندگی توجه لازم را داشته باشند.

سردار مهری گفت: تمام دستگاه ها آماده ارائه خدمت به زائران هستند تا شاهد حوادث Accidents کمتری در جاده ها باشیم.

وی گفت: طرح های ترافیکی و انتظامی در سراسر کشور شروع شده و پلیس بیش از 5 هزار نیرو و تیم مخصوص ترافیکی در شهرهای مرزی مستقر شده اند.

وی گفت: طرح ترافیکی در مرز چزابه انجام شده و سایر طرح های ترافیکی در مرزها به مانند سال قبل انجام می شود. همچنین در زمانهایی که گره ترافیکی ایجاد شود، مسیرها یک طرفه می شود.

سردار مهری اظهار کرد: محور مهران به ایلام مسیر چهار بانده شده است، اما اگر گره ترافیکی ایجاد شد لازم است زائران کمی صبر و حوصله داشته باشند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425472 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟