سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی در شرق استان تهران، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با تشکر از تلاش‌های سردار ناظری و مجموعه فرماندهی انتظامی استان،اظهار داشت:یکی از درس‌های بزرگ قیام کربلا، بصیرت افزایی است و بصیرت به عنوان یک حکمت و چراغ درونی است که مسیر را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی لازمه یک پلیس Police مکتبی است افزود: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید برای شناخت فضای غبار آلود فتنه آمادگی کامل داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: حقیقتا راه اندازی یک ساختار جدید کار سخت و دشواری است که شما همکاران عزیز در فرماندهی شرق استان تهران با همت بالا و تلاش شبانه روزی و فرماندهی مقتدر، شجاع و متعهدانه سردار ناظری به خوبی باعث بهبود وضعیت این منطقه شده اید.

سردار مومنی با تاکید بر هم افزایی در ماموریت‌های سازمانی تصریح کرد: یکی از موارد صیانت رعایت قانون Law است و اولویت ناجا باید بر محور اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران‌های اجتماعی باشد.

وی، خاطر نشان کرد: در نظارت باید به دنبال مقایسه باید‌ها با هست ها، مطلوب‌ها با موجود‌ها و پیش بینی‌ها با عملکرد‌ها و رفع معایب و نواقص باشیم.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه با تاکید بر خودکنترلی و نظارت درونی، از سوی تک تک افراد سازمان، تصریح کرد: اولین تعهد انسان، تعهد به خود است، محاسبه نفس امری مهم است و یکی از اهداف نظارت این است که به سمت خودکنترلی حرکت کنیم.

 

کدخبر: 417220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟