ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره منع به کارگیری بازنشستگان تصمیم می‌گیرد

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری درباره قانون Law منع به کارگیری بازنشستگان در ناجا گفت: در خصوص نیرو‌های مسلح باید ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیم‌گیری کرده و تصمیمات نهایی را به ما ابلاغ کند.

وی تصریح کرد: عموما کسانی که در رسته‌ها و رده‌های نیرو‌های مسلح شاغل هستند در حال گذران مدت خدمت‌شان هستند؛ و یا افرادی هستند که تعویق شده‌اند اعم افراد که مشغول به کار هستند در حال گذران مدت خدمت بوده و براساس اطلاعاتی که به بنده اعلام شده در حال حاضر تعداد بازنشسته‌هایی که در رده‌های نیروی انتظامی مشغول به کارند از تعداد انگشتان دست نیز کمتر است.

فرمانده ناجا درباره افزایش تحرکات گروهک‌های تروریستی در مرز‌های غربی و شرقی نیز گفت: موضوع تقویت مرز‌ها و بخصوص مرز‌های شرقی در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده استحکامات مرزی در شرق کشور تقویت خواهد شد و همچنین کیفیت آموزش نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

سردار اشتری گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد میزان رضایتمندی شهروندان از اقدامات پلیسی و امنیتی در سطح کشور بسیار بالاست و همین اعتماد مردم به شهروندان بزرگترین سرمایه معنوی پلیس Police است که امیدواریم خدشه‌ای به این سرمایه عظیم اجتماعی وارد نشود.

کدخبر: 405456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟