به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در محور کرج چالوس در محدوده پل Bridge خواب، به دلیل انجام عملیات آسفالت جاده همزمان با تردد خودروها، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در این محدوده هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا افزود: همچنین در آزادراه قزوین کرج در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج تهران در محدوده پل کلاک و گرمدره ترافیک سنگین صبحگاهی گزارش شده است.

وی با برشمردن برخی محورهای دارای مه گرفتگی نیز گفت: در استان مازندران در محدوده گدوک محور فیروزکوه و همچنین در محور کیاسر-سمنان شاهد مه‌گرفتگی و کاهش دید رانندگان هستیم و این شرایط در محور چالوس در محدوده هزار چم نیز گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر این موارد بارش پراکنده باران در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌ها مازندران، گیلان و گلستان و محورهای بجنورد به آش‌خانه در استان خراسان شمالی، سراب و اردبیل به خلخال در استان اردبیل نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از رانندگان خواست تا با توجه به افزایش سفرها در تعطیلات تابستان و بالارفتن میزان ترددهای جاده‌ای در این فصل، توجه بیشتری به رعایت مقررات و قوانین رانندگی به منظور حفظ جان خود و سایر شهروندان داشته باشند.

کدخبر: 407093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟