مهدی داوری افزود : در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیرو‌های آتش نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هجدهم خرداد سال جاری به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر آماده باش ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی، ۱۵۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۳۶ دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین عملیاتی و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۸:۰۰ صبح تا پایان نماز جمعه در حدود ۸۰ نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث Accidents احتمالی برسانند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران، تصریح کرد: علاوه بر آماده باش نیرو‌های آتش نشانی، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودرو‌های خود به صورت گشت زنی از مکان‌های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیرو‌های آتش نشانی سرکشی می‌کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

داوری از شهروندان عزیز خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه Incident فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

وی گفت: جامعه آتش نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

 

کدخبر: 386735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟