برگزاری مرحله کشوری جشنواره ورزشی بازنشستگان اواخر اردیبهشت ماه

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری جشنواره ورزشی کشوری بازنشستگان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در دهه فجر(بهمن ماه) سال گذشته برگزار شد و بیش از 6 هزار بازنشسته در مرحله مقدماتی و استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در پایان مرحله استانی جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری از 570 بازنشسته برتر در سایر استان های کشور تجلیل شد و این افراد در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رشیدی در ادامه اضافه کرد: بازنشستگان کشوری در مرحله کشوری جشنواره ورزشی نیز مثل مرحله استانی این جشنواره در 5 رشته دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شنا و شطرنج با هم به رقابت می پردازند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت کنندگان در جشنواره ورزشی در مرحله کشوری در دو بخش زنان و مردان بازنشسته عضو صندوق بازنشستگی کشوری شرکت می‌کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره ورزشی میان بازنشستگان کشوری با هدف ارتقای سلامت و افزایش نشاط جامعه بازنشستگان انجام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 377035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟