مخالفت یک عضو شورای شهر با مصوبه کاهش 30 میلیارد تومانی بودجه پارک پردیسان

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کاهش 30 میلیاردی‌ بودجه پارک پردیسان اظهار کرد: این پارک یکی از پارک‌های ارزشمند‌ تهران است که به عنوان ذخیره‌گاه محیط‌ زیست باید حفظ شود و توسعه پیدا کند و گونه‌های مختلف‌ گیاهی در این پارک رشد پیدا کنند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، با تأکید بر اینکه پردیسان پارک طبیعت است و قابل مقایسه با سایر پارک‌ها نیست و اهمیت ویژه‌ای دارد،تصریح کرد: شهردار تهران طی سیاستی، با ریاست سازمان محیط‌ زیست‌ به توافق رسیدند که شهرداری بتواند در یک بازه‌ چندین ساله این پارک را نگهداری کند و آن را در راستای اهداف خود توسعه دهد.

وی تصریح کرد: بر مبنای این طرح برای سال 97 که اولین سال‌ این توافق‌ است از سوی شهرداری پیشنهاد شد که 50 میلیارد تومان برای توسعه این کار در نظر گرفته شود و آنالیز‌ آن در بخش‌های موزه‌ آب، موزه تاریخ طبیعی و زیرساخت‌ها مشخص‌ شده بود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه روز چهارشنبه شورا گفت: متأسفانه همکاران این اعتبار را که ردیف آن در ذیل‌ سازمان نوسازی شهر تهران بود و جزء مأموریت‌های حوزه شهرسازی به شمار می‌رفت با منطقی‌ که من مخالف‌ آن هستم 30 میلیارد تومان کاهش‌ دادند و آن را به 5 پروژه‌ای اختصاص دادند که نباید از این ردیف‌ هزینه می‌شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 357962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟