نجفی: اطلاعات دقیق و شفاف از املاک نجومی وجود ندارد

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمدعلی نجفی، شهردار تهران در مصاحبه ای با خبرگزاری ملت درخصوص پیگیری موضوع واگذاری املاک نجومی در شهرداری گذشته از سوی نمایندگان و طرح سوال از وزیر کشور به جهت عدم تعیین تکلیف این موضوع، گفت: درمدت یک و ماه و نیم که مسئولیت شهرداری تهران را برعهده گرفتم، هنوز نتوانستیم اطلاعات دقیقی از این مسئله بدست آوریم، البته کمیته ای درکنار سازمان املاک شهرداری تشکیل شده که این مسئله را بررسی کنند،ضمن اینکه شهرداری از آمادگی لازم برای همکاری و تعامل با مجلس و با وزارت کشور برای پیگیری موضوع برخورداراست.
در پس این سخنان خبرنگار برنا به سراغ احمد حکیمی پور ، عضو شورای شهر چهارم رفت که نخستین بار نیز وی پرونده املاک نجومی را در اختیار رسانه ها قرار داد که وی چنین در برابر اظهارات شهردار تهران گفت : در رابطه بااملاک نجومی در شورای قبلی جلسات متعددی برگزار شد و گزارش هایی ارائه شد و پیگیری های انجام شد.
او در ادامه گفت:توضیحات حقوقی از اطلاعاتی که در دست من بود داده شده است و گزارش هایی را هم در خصوص املاک نجومی در اختیار رییس شورا قرار دادم، اگر به مکاتبات و مزاکرات شورای قبلی مراجعه شود مسئله کامل روشن است.
حکیمی پور ادامه داد:با توجه به جلسات متعددی که داشتیم و مکاتباتی که صورت گرفت ابهامی در خصوص پرونده املاک نجومی وجود ندارد.
او در پایان گفت: در زمانی که مسئولیت داشتم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادم، الان هم که مسئولیتی ندارم اگر توضیحی یا اطلاعاتی بخواهند حتما در اختیارشان قرار می دهیم چون به نظرم کارهای غیر قانونی که صورت گرفته کاملا روشن است و ابهامی در این خصوص وجود نداردو دستگاه قضایی هم موضوع را کاملا پیگیری کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟