نجفی نباید انتخاب هایی داشته باشد که باری بر دوش شهرداری اضافه کنند!

رکنا اجتماعی: محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره انتصابات اخیر معاونان شهردار گفت: این مشکلی است که ما در دولت هم به آن مواجه بودیم و انتظار داشتیم که با توجه به یکدست بودن شورای پنجم از این‌ دست اتفاقات، در شهرداری رخ ندهد.

وی افزود: انتظار این بود که شهردار تهران، از نیروی جوان و خوش‌فکر و البته به‌روز در شهرداری استفاده کند تا شهرداری از مشکلاتی که با آن روبه‌رو است، رها شود. اگر بناست کسی را از خارج شهرداری به کار بگیرند، شخصی باشد که دردی را از شهرداری تهران دوا کند نه اینکه خودش باری بر دوش شهرداری شود.

علیخانی ادامه داد: اگر تغییری در روند مدیریتی که مردم به خاطر آن به لیست اصلاحات رای داده اند، اتفاق نیفتد، هیچ اصلاحی در شهرداری صورت نمی‌گیرد. ممکن است برخی بخواهند این گونه تذکرات را از جنس سهم‌خواهی معرفی کنند در صورتی‌که این‌طور نیست. شورا سعی دارد در کنار شهردار به رفع مشکلات کمک کند. تا به اینجا نیز، اعضای شورا با انسجام کامل و به شکل یکدست در کنار شهردار حضور داشته است.

وی خاطرنشان کرد:کشورای شهر حسن نیت خود را نشان داده است و حال، نوبت شهردار است که این انسجام و پشتیبانی شورای شهر را بی پاسخ نگذارد چراکه شهردار بدون حمایت و همراهی شورای شهر، موفق نخواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟