نجفی بدون تریبون در موزه استاد علی اکبر صنعتی سخنرانی کرد+صوت

رکنا اجتماعی: محمد علی نجفی شهردار تهران در اولین اقدام خود پس از  یاد کردن سوگند در شورای شهر برای افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی - بعد از دوازده سال مرمت - به آنجا رفت.

در این افتتاحیه که با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر برگزار شد، ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر در این باره اظهار کرد: این اولین پروژه ای است که شهردار تهران بعد از خوردن سوگند برای افتتاح آمده است.

وی در ادامه افزود: هلال احمر آماده هرگونه همکاری های مشترک با آقای نجفی است.

موزه استاد علی اکبر صنعتی اولین موزه ای است که 110 سال پیش به هلال احمر تقدیم شده است.

ضیایی

پس از سخنرانی ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر، محمد علی نجفی پشت تریبون رفت و گفت: این موزه از دو منظور برای ما ارزشمند است:اول ساختمان و کالبد ساختمان که از نظر معماری و تاریخی مربوط به  دوره قجر بوده و اولین بنایی است که به هلال احمر تقدیم شده. دوم به خاطر آثار موزه است که تراوش های ذهن و فکر استاد علی اکبر صنعتی است.

شهردار تهران در ادامه گوشزدی به هنرمندان جوان کرد و گفت: مردم به این گنجینه های مردمی بیشتر توجه کنند تا آثار این استادان بیشتر دیده شود.

 

وی در ادامه به شهردار منطقه 12 گفت:تدبیری برای نور پردازی در شب ببینند تا این مجموعه در شب هم درخشش خود را داشته باشد و مکانی برای تجمع های هنری مردم باشد و یک نماد مناسب برای حفظ هویت فرهنگی در این منطقه باشد.

در آخر محمد علی نجفی به مسئولان موزه برای نداشتن تریبون برای سخنرانی طعنه زد.

حجم فایل صوتی: 852.14K | مدت زمان فایل صوتی: 00:01:48
کدخبر: 302111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟