مردم با گذشت 40 سال هنوز آماده جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند

رکنا اجتماعی: علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز - دوشنبه - در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید این دانشگاه افزود: مسئولیت در کشور ما چون برای خدمت به مردم است جز زحمت نیست و اگر به نیت قرب باشد، عبادت است.

وی گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی برای فرد زحمت ایجاد می کند، رفتن دکتر پیوندی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چیزی از او کم نمی کند و پذیرفتن ریاست دکتر محمد آقاجانی نیز چیزی به او اضافه نمی کند و حتی اگر دکتر هاشمی به فکر رفاه و مادیات بود نباید برای دومین بار مسئولیت وزارت بهداشت را قبول می کرد.

ولایتی با اشاره به تاریخ پزشکی ایران گفت: ایران در حوزه پزشکی همواره یکی از کشورهای پیشرو در دنیا بوده است، اولین بیمارستان دنیا بدون تردید بیمارستان جندی شاپور اهواز است و بعد از آن نیز با وجود پزشکان برجسته ای مانند زکریای رازی، جرجانی و بوعلی همواره ایران یکی از کشورهای پیشتاز در تولید علوم پزشکی در دنیا بوده است.

مراسم معارفه محمد آقاجانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تودیع علی اصغر پیوندی رئیس سابق این دانشگاه با حضور مقام های وزارت بهداشت و دانشگاهی از جمله حسن هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد.

در این مراسم محمدآقاجانی، حکم سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را از وزیر بهداشت دریافت کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 299430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟