انتخاب سکاندار اصلاح طلب شهر تهران مورد توجه روزنامه های امروز شنبه بیست و یکم مردادماه بود، اما در این میان جالب است که روزنامه همشهری حتی با یک تیتر کوچک تبریکی به این موضوع نپرداخت روزنامه ایی که داعیه اجتماعی و فرهنگی دارد و تعلق رسمی به ارگان عریض و طویل شهرداری تهران دارد.

چرایی این بحث را باید در لابلای مطالب نجفی شهردار اصلاح طلب تهران جستجو کرد آنجا که می گوید: چه ضرورتی دارد که شهرداری یک روزنامه سیاسی داشته باشد؟ در کجای دنیا این را می‌بینید؟ البته این به این معنا نیست که همین فردا همشهری را تعطیل کنیم. اتفاقا اگر دنبال کار سیاسی بودیم مثل برخی‌ها، این روزنامه ابزار خوبی است.

همین دو خط باعث شد تا علاوه بر اینکه همشهری اشاره ایی به این موضوع نکند بلکه باید شاهد موضع گیری چند روز آینده آن هم باشیم. روزنامه ایی که شاهد بودیم در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از کارکرد اصلی خود که یک روزنامه اجتماعی است خارج شود و سمت و سوی سیاسی بگیرد و حامی مدعیان 96 درصدی شود.

بله روزنامه همشهری باید به کارکرد اصلی خودش بازگردد و منظور نجفی حذف این روزنامه نیست بلکه برگشت به فعالیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است تا از یک بنگاه زیانده به درآمدزایی کلان رهنمون شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 293911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟