فعالیت 36 مرکز نیکوکاری در استان تهران

محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهارداشت: مراکز نیکوکاری با حمایت کمیته امداد و هیات امنای مساجد و معتمدان محلی در راستای تقویت استقلال Esteghlal کاری و احراز هویت مردمی و با هدف نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری به صورت محله محور، شناسایی خیران و نیازمندان واقعی محله، ارائه خدمت به نیازمندان از طریق کمک های مردمی در محل سکونت و گسترش ارتباطات بین مردم در محله اقدام به فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت این مراکز امکان فعالیت داوطلبانه مردمی برای خدمت رسانی به نیازمندان را فراهم می کند، تصریح کرد: مدیریت این مراکز، محله محور بوده که برپایه تأمین معیشت، مباحث فرهنگی، تحصیلی، بهداشت و درمان، ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن نیازمندان است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون 36 مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران فعال هستند، افزود: نیکوکاران و خیران هر محله و منطقه با ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی در رفع محرومیت نیازمندان محل و منطقه خودشان تلاش می کنند.

ولیئی گفت: یکی از پایگاه های ایجاد مراکز نیکوکاری، مساجد است که جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت روحیه کمک به مردم، گسترش ارتباط خیران و مردم محله از کارکردهای اجتماعی مساجد است و هر جا پای خیران به مساجد باز شود، کارکرد مساجد گسترش پیدا خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟