امیرحسین حیدرنیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7، با اعلام این مطلب افزود: با هدف ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه پاک و ایجاد روحیه شادابی و نشاط و ترویج و تبیین مقررات راهنمایی و رانندگی پویش "از خودمان شروع کنیم" با مشارکت نهادهای مردمی راه اندازی شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح تا پایان مرداد ماه اجرا می شود، تصریح کرد: مرحله دوم پویش"از خودمان شروع کنیم" در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در رابطه با نوع رفتار و قوانین مربوط به عابر و وظایف راکبان خودرو و موتورسیکلت در قبال عابران برگزار می شود.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 طبق برنامه ریزی ها سه شنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در تقاطع خیابان های مفتح و شهید مطهری نمایش خیابانی با شعار "برای هوای پاک شهر رکاب بزنیم" به منظور ترویج استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک اجرا می شود.

وی در پایان تاکید کرد: پویش فرهنگ ترافیکی “از خودمان شروع کنیم ” به همت معاونت آموزش سازمان حمل ونقل وترافیک و معاونت حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با برگزاری ۳۶۰ برنامه روزانه نمایشهای خیابانی در نقاط مختلف تهران با هدف تلاش همگانی در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک اجرا می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟