حمایت  محسن هاشمی از مدیریت حزب کارگزاران بر شهرداری / یاسر رفسنجانی چرا از دانشگاه آزاد رفت

نگرانی‌ها و انتقاداتی از طرف دانشجویان، مدیران و رسانه‌ها در مورد دانشگاه آزاد به بنده منتقل شده، اما هنوز فرصت صحبت کردن با دکتر ولایتی در این‌باره فراهم نشده است. البته در کشور ما معمولا تصمیمات و رویه‌ها، صرفا به‌صورت فردی نیست و با تعامل نهادها و مسئولان مختلف انجام می‌شود، اما می‌توان با تدبیر بهتری حرکت کرد که در جامعه نگرانی و حساسیت نسبت به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد به وجود نیاید.

واقعیت آن است که برادرم یاسر، از دانشگاه آزاد عزل نشد، بلکه طبیعی است فرد جدیدی که به رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه شده است، مسئول دفتر خود را انتخاب کند. شاید اگر این فرایند با مدیریت و تدبیر بهتری در هر دو طرف صورت می‌گرفت، این میزان حساسیت و نگرانی در جامعه و دانشگاه ایجاد نمی‌شد.

شاید این تصور که فرمان شورای شهر تهران دست کارگزاران است به‌دلیل سوابق مدیریتی آقای کرباسچی در شهرداری تهران و تصدی دبیرکلی حزب کارگزاران توسط ایشان و حضور فعال مطبوعاتی آقای مرعشی و انتظار افکار عمومی از حزب کارگزاران ایجاد شده باشد. به‌هرحال به‌دلیل آنکه اعضای ارشد کارگزاران معمولا از مدیران اجرایی و تکنوکرات کشور بوده‌اند و جهتگیری سیاسی تندی ندارند، به عنوان گزینه برای تصدی مسئولیت‌های اجرایی مطرح می‌شوند و سایر احزاب و گروه‌ها هم نسبت به آنان موضعمنفی نمی‌گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟