پنج کاندیدای شهرداری تهران برنامه هایشان را مکتوب ارائه کردند

حجت نظری عضو هیات رئیسه موقت شورای پنجم، با بیان اینکه پنج کاندیدا برای شهرداری تهران برنامه های خود را تا ظهر امروز به هیات رئیسه ارائه کردند، گفت: احتمالا امروز یکی از دستور جلسات منتخبان پنجم قرعه کشی برای مشخص شدن زمان ارائه برنامه های نامزدهای شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت بیشتری برای آغاز به کار شورای پنجم داده شده حتما روند بررسی برنامه ها با آرامش بیشتری دنبال خواهد شد.

نظری درخصوص اینکه آیا جلسه رئیس موقت شورای پنجم با شهردار تهران ادامه خواهد داشت، گفت: هفته گذشته آقای الویری جلسه ای با شهردار تهران داشت که در این جلسه دغدغه ها و نظرات و نگرانی های منتخبان ارائه شد و شهردار تهران نیز قول داد موضوعات را پیگیری کند و هرجا سندی در خصوص تخلفات وجود دارد به شهردار منتقل شود تا ترتیب اثر داده شود و امیدواریم این جلسات برای انتقال دغدغه ها ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده آقای مرعشی به صورت شفاهی برنامه های خود را ارائه می کند، گفت: ظهر امروز آقای مرعشی نیز برنامه هایشان را به صورت مکتوب ارائه کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 291170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟