احداث بزرگترین ورزشگاه ویژه معلولان خاورمیانه/ درخواست از قالیباف برای توجه به معلولان

علی همت محمود نژاد رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، با اشاره به برگزاری جلسه امروز انجمن های فعال در حوزه معلولان با محمدباقر قالیباف شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز در دفتر شهردار برگزار شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات شهرداری تهران در سال های اخیر درخصوص مناسب سازی معابر و تجهیز ۲۲ بوستان برای استفاده معلولان در نقاط مختلف تهران طرح ها و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.

محمود نژاد اظهار کرد: ساخت بزرگترین ورزشگاه خاورمیانه به نام قمر بنی هاشم(ع) ویژه معلولان و ایجاد سامانه حمل و نقل جهت تردد معلولان از جمله اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران محسوب می شود.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران ادامه داد: در جلسه امروز علاوه بر تقدیر از زحمات مدیریت شهری در سال های اخیر انتقاداتی را نیز در خصوص مسائل فرهنگی معلولان در سطح شهر تهران و همچنین عدم التزام رانندگان و سایر افراد عادی جامعه به تابلوهای نصب شده ویژه معلولان از قبیل پارک معلولان مطرح شد.

محمود نژاد ادامه داد: در جلسه امروز از شهردار تهران درخواست شد تا رایزنی را با سازمان نظام وظیفه کشور و به ویژه راهنمایی و رانندگی انجام دهد تا پارک در جایگاه معلولان برای افراد عادی به عنوان تخلف محسوب و افرادی که در این محل پارک می کنند جریمه شوند.

وی افزود: در پایان جلسه نیز شهردار تهران قول داد تا مشکلات و موانع مطرح شده از سوی انجمن ها تا پایان مدیریت شهری بررسی و در صورت امکان آنها را برطرف کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 286085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟