افزایش اضطراب و افسردگی شدید در میان بیکاران انگلیسی

سیاست های سختگیرانه ریاضت اقتصادی در انگلیس موجب اضطراب شده است.

روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: «شورای روانپزشکان انگلیس» اعلام کرد اصلاحات دولت در زمینه پرداخت های رفاهی موجب این افزایش اضطراب و افسردگی شدید شده است زیرا کاهش این پرداخت ها بر بهداشت روانی اثری مخرب دارد.

بررسی جدید سازمان ملی بهداشت انگلیس درباره مراجعان به پزشکان عمومی نشان می دهد پانزده و دو دهم درصد از بیکاران، مارس 2017 گفتند اضطراب یا افسردگی شدید دارند.

این رقم که ژوئن 2013، ده و یک دهم درصد بوده، از آن زمان به طور منظم افزایش یافته است. این میزان افزایش اضطراب یا افسردگی شدید در میان بیکاران، از میزان افزایش ابتلاء افراد دیگر در انگلیس بیشتر است. موارد اضطراب یا افسردگی شدید در میان مردم انگلیس در مدت مشابه، بیست درصد افزایش یافته است.

جانت ویتس مدیر اجرایی شورای روانپزشکان انگلیس گفت:«تاثیر مخرب کاهش یا قطع مزایای اجتماعی به خانواده های دارای فرزند با توجه به تورم در انگلیس و نیز کاهش پرداخت مزایا به معلولان، موجب وارد آمدن فشار مالی و روحی وحشتناکی به آنها می شود.»

دولت انگلیس از آوریل 2016 با وجود تورم فزاینده که ماه گذشته به دو و نه دهم درصد رسید، قطع چهار ساله مزایای اجتماعی را به اجرا در آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 283410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟