بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران؛اظهار داشت: روز گذشته در قالب طرح تنظیم بازار Store گوشت 2 اکیپ به سطح شهر اعزام شدند.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت ها که بازرسان دستگاه های نظارتی حضور داشتند از 5 واحد فروشگاه های زنجیره ای عرضه گوشت بازدید به عمل آمد.

وی با بیان اینکه گشت تعزیرات بر چگونگی عرضه گوشت بر اساس قیمت و همچنین جانمایی مکان عرضه آن در نظارت تاکید ویژه ای داشتند، گفت: واحدهای عرضه گوشت باید با نصب بنر و تابلو، نمایندگی خود را به مشتریان و خریداران معرفی کنند.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه اولویت فروش گوشت شقه ای به بسته بندی گفت: چنانچه مشتری گوشت شقه ای در خواست کند باید به درخواست وی پاسخ مثبت دهد.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه بعضی واحدها برای فروش بیشتر گوشت خود به مشتریان اعلام می کنند که گوشت های وارداتی بوی نامطبوعی می دهند، ادامه داد: این واحده برای فروش بیشتر گوشت خود اقدام به این کار می کنند اما گوشت وارداتی به منظور رفاه حال مردم به نرخ مصوب عرضه می کنیم.

حسن بیگی گفت: پرونده تخلفاتی برای یک واحد عرضه گوشت به دلیل گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات برای رسیدگی ارجاع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟