تحقق اهداف پروژه‌ مهر در گرو استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات است

مصطفی خزاعی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، در نشست کمیته‌ برنامه ریزی و هماهنگی شهرستان های نهاوند، تویسرکان، خزل و قلقل رود اظهارکرد: برای استفاده بهینه از منابع در راستای تحقق شعار سال و تقویت کارایی کیفی و کمی در دستگاه تعلیم و تربیت باید تلاش بی وقفه و جهادی صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که حضور در شهرستان ها، نواحی و مناطق با هدف هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات احتمالی است، افزود: این هماهنگی ها می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی برنامه ها کمک نماید.

وی با اشاره به واگذاری امور مربوط به ساماندهی نیروی انسانی، پروژه‌ مهر و نقل و انتقالات به استان ها، خاطرنشان کرد: این مهم ایجاب می کند که اجرای برنامه ها به مدارس منتقل و نظارت و تصمیم گیری توسط عوامل ستادی صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی، گفت: انجام دقیق این کار و اجرای درست برنامه ها درگرو توجه به مواردی چون ثبت نام به موقع دانش آموزان در سامانه‌ سناد، افزایش نسبت گروه معلمان به کارکنان آموزشی براساس درصد اعلام شده، صدور به موقع ابلاغ کارکنان و دقت لازم در بحث نقل و انتقالات است.

خزاعی پروژه مهر را یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف مهم این برنامه باید از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده شود.

وی با بیان این که روند اجرای پروژه مهر مانند سنوات قبل با قوت دنبال خواهد شد، افزود: در سطح مناطق و شهرستان ها باید اولویت های تعریف شده و برنامه‌های مورد نظر در قالب کمیته ها متناسب با شرایط موجود مورد توجه قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟