تفریغ بودجه شهرداری یزد بعد از 17 سال بلاتکلیفی

حجت الاسلام و المسلمین«عباس زارع»   رییس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور آیت الله«محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به فعالیت چهارمین دوره شورای شهر ، گفت: تفریغ بودجه شهر یزد بعد از 17 ساله شهرداری یزد یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این دوره است .

وی اجرای زیرگذر شهید قهاری سعید، طرح‌ سه راه حکیمیان، تأسیس شهرداری آزادشهر، طرح‌های میدان ابوذر و طرح میدان ابوالفضل، از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره است .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای اجرایی شورای چهارم دانست و بیان کرد: برگزاری کنگره بین المللی نهج البلاغه به میزبانی شهرداری یزد و اجرای برنامه‌های فرهنگی مباشران غدیر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی است .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی مختلف در شهر یزد، خاطرنشان کرد: در طول دوره فعالیت شورای چهارم شهر یزد بیش از چهار میلیون مترمربع آسفالت اجرا شده است .

زارع اجرای طرح عمرانی خیابان قیام و خیابان مسجد جامع را از دیگر دستاوردهای شورای چهارم شهر یزد عنوان کرد و گفت: ارتقای ارائه خدمات شهرداری از دیگر رویکردهای شورای اسلامی شهر یزد بوده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 277838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟