کوچولوی خاص فرانسوی راهی خیابان ها می شود

نیازمند خودرویی کوچک برای ویراژ دادن در خیابان‌های شلوغ شهر هستید؟ رنو توئینگو می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد زیرا دارای طراحی پیشرانه عقب و قابلیت مانور خوب در جاهای تنگ می‌باشد؛ و هم اکنون رنو این خودروی شهری کوچک را با معرفی نسخه سفارشی رد نایت ادیشن خاص‌تر کرده است.

طبیعتاً رنو توئینگو رد نایت ادیشن نیز همانند هر خودروی سفارشی دیگری دارای برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد است تا از سایر نسخه‌های استاندارد خود متمایز شود.

برای مثال باید به رینگ‌های 16 اینچی خاص با عناصر قرمز رنگ و همچنین نوارهای رنگی رو بدنه اشاره کنیم. کابین نیز ترکیبی از پوشش پارچه و چرم مشکی و قرمز رنگ بوده و تریم مشکی با عناصر قرمز تکمیل شده‌اند.

توئینگو رد نایت ادیشن همچنین دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار، حسگرهای تشخیص باران و نور، دستیار پارک عقب، مه شکن‌های متحرک و سیستم صوتی R&G است که معمولاً به‌صورت سفارشی در دسترس هستند اما خب در این مدل همگی به‌صورت استاندارد ارائه شده‌اند؛ و البته نشان‌های خاص رنو نیز در کابین و بدنه نصب شده‌اند تا سفارشی بودن توئینگو رد نایت ادیشن را به شما یادآوری کنند.

خریداران همچنین می‌توانند از بین سه رنگ بدنه و دو پیشرانه یکی را انتخاب کنند. همچنین دو گیربکس دستی یا دوکلاچه قابل انتخاب بوده و می‌توان سانروف بزرگ‌تری را نیز سفارش داد. توئینگو رد نایت ادیشن تنها در فرانسه و با بهای پایه 14900 یورویی عرضه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر بد نیست به این نکته اشاره کنیم که توئینگو و اسمارت فورفور، خودروهایی با پلتفرم یکسان بوده و در اسلوونی ساخته می‌شوند. این هاچبک کوچک که در سومین نسل خود قرار دارد از سال 2014 در بازار Store حضور داشته و جایگزین نسل قبلی با طراحی پیشرانه جلو و سه درب شده و هم اکنون دارای پیشرانه در عقب و فرم 5 درب می‌باشد. البته نه توئینگو و نه اسمارت فورفور در آمریکا عرضه نمی‌شوند بنابراین اگر این خودرو را دوست دارید باید سری به نزدیکی‌های برج ایفل بزنید!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟