غول های جاده ای مک لارن با سرعت بیشتر یکه تازی می کنند/طوفان مک لارن ها در راه است+ تصاویر

مدیر ارشد تاسیسات ساخت مک لارن می‌گوید به همان اندازه که تکنولوژی بهبود می‌یابد خودروهای جاده‌ای این برند نیز سریع‌تر می‌شوند.دکتر Jens Ludmann در پاسخ به اینکه مک لارن چگونه به سریع‌تر کردن خودروهای خود ادامه خواهد داد گفته تاریخ پیشین ما همه‌چیز را دراین‌باره می‌گوید.

او گفته است:

زمانی که دکترای خود در دانشگاه را گرفتم یک پروفسوری داشتم که دقیقاً همین سؤال را از دانشجویان پرسید. آن‌ها گفتند چندین دهه است که خودروها دارای 4 چرخ، فرمان، یک پیشرانه در جلو و… بوده بنابراین ما چگونه می‌توانیم در آینده چیزی بهتر را توسعه دهیم؟

او ادامه می‌دهد:

او یک درس گروهی ترتیب داد و 6 مرسدس بنز S کلاس را که هر یک متعلق به یک نسل بودند کنار یکدیگر آورد. او به دانشجویان اجازه داد تا هر نسل از این خودرو را به‌صورت جداگانه رانده و تست کنند. اگر شما روند گذشته را مشاهده کنید می‌توانید روند آینده را درک نمایید.

این مدیر ارشد که قبلاً در فورد کار کرده به آئرودینامیک و قوای محرکه جدیدی اشاره می‌کند که می‌تواند پرفورمنس خودرو را به مرزهای جدیدی برساند.

این مدیر خاطرنشان ساخته است:

شما هرگز دستورالعمل را نمی‌دانید. برای مثال ما آئرودینامیک فعال را در گذشته نداشتیم و هم‌اکنون با این تکنولوژی می‌توانیم به مرزهای جدیدی برسیم. باتری‌ها نیز در نهایت بهبود خواهند یافت و راه‌حل‌های جدیدی برای قوای محرکه وجود خواهد داشت. هم‌اکنون تمرکز بسیار زیادی روی قوای محرکه وجود داشته و نمونه‌های جدید بازی را تغییر خواهند داد. همیشه تکامل‌های تکنولوژی‌ای که به تولید محصولات بهتر منجر خواهد شد وجود خواهند داشت.

مک لارن در نمایشگاه ژنو سنا را نمایش داده و ادعا کرده این خودرو یکی از سریع‌ترین خودروهای جاده‌ای قانونی در پیست با نشان مک لارن است. قدرت این خودرو در مقایسه با 720S حدود 80 اسب بخار افزایش یافته اما این قطعات آئرودینامیکی هستند که واقعاً باعث متمایز شدن سنا از دیگر محصولات این خودروساز شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟