فیلم / این نوزاد ایرانی لقب برفی به خود گرفت ! / حادثه عجیب  در ورزقان

به گزارش خبرنگار رکنا،در یک عملیات نفس‌گیر، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ورزقان، جان یک نوزاد ۲۱ روزه را در روستای مشک عنبر نجات دادند.

 در یک عملیات نفس‌گیر، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ورزقان، با همکاری عوامل اورژانس و راهداری، جان یک نوزاد ۲۱ روزه را در روستای مشک عنبر نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، این عملیات در ساعت ۲۳:۳۵ روز چهارشنبه، مورخه ۱۴۰۳/۰۱/۰۱، در پی درخواست پشتیبانی امدادی از طرف اورژانس و اعلام ماموریت از طریق مرکز کنترل عملیات استان به پایگاه علی بیگ کندی هلال احمر ورزقان آغاز شد.

یک تیم عملیاتی متشکل از یک آمبولانس و سه نجاتگر، به همراه اکیپ راهداری و تیم درمان اورژانس، در ساعت ۲۳:۳۵ به روستای مشک عنبر اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس در شرایطی سخت و طاقت‌فرسا، با وجود برف و کولاک شدید، مسیری دشوار را برای رسیدن به نوزاد طی کردند.

عملیات نجات جان نوزاد ۲۱ روزه، حدود چهار ساعت به طول انجامید. نجاتگران و تیم درمان اورژانس با تلاش بی‌وقفه و با استفاده از تجهیزات تخصصی، اقدامات لازم را برای حفظ سلامتی نوزاد انجام دادند.

 

در نهایت، در ساعت ۳:۳۰ بامداد، نوزاد ۲۱ روزه با موفقیت نجات پیدا کرد و برای ادامه درمان به بیمارستان علامه جعفری ورزقان منتقل شد.

 

کدخبر: 982293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟