جان باختگان سیل مشهد افزایش یافت + 15 فیلم از سیل مشهد

آخرین آمار جانباختگان سیل مشهد؛ ۷ فوتی تا ساعت ۲۲ امشب

کافی‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهدگفت: در حال حاضر تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح شهر مشهد در حال امدادرسانی به شهروندان هستند.

میدان انقلاب مهم‌ترین نقطه عملیاتی ما در حادثه سیلاب امروز است و از حدود ساعت ۱۵:۰۰ امروز همکاران ما با قایق‌های نجات در آنجا مستقر هستند و در حال جستجوی خودروهای محبوس شده می باشند.

تاکنون ۲ فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند، همچنین یک منزل مسکونی در منطقه سیدی  مشهد به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود و متاسفانه یک مادر و چهار کودک فوت شده اند.

به گزارش رکنا،محسن داوری شامگاه چهارشنبه افزود: در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تا این لحظه فوت شدگان سیل مشهد مربوط به پل انقلاب و خیابان سپاه در منطقه سیدی هستند.

سیدرضا عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ساعتی قبل در گفت گو با خبرنگاران گفت: طی یکساعت بارندگی در مشهد ۳۸ میلیمتر باران ثبت شد و حجم سیلاب و آبگرفتگی در منطقه سیدی و خیابان سپاه قابل توجه بوده و تخلیه آبگرفتگی ها همچنان در حال انجام است.

۱۲ مفقودی در سیل امروز خراسان رضوی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر :

تاکنون ۱۲ نفر در سیل مفقوده شده اند و امدادگران هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از سیل هستند.

بر اثر وقوع سیل در استان خراسان رضوی طی امروز چهارشنبه شهرهای تربت جام، درگز، نیشابور، مشهد، فیروزه، خواف، فریمان و بینالود متاثر از این پدیده جوی شده اند.

برخی منابع غیر رسمی شمار جانباختگان سیل مشهد را بیش از ۱۰ نفر اعلام کرده اند.

ویدیو وحشتناک از آغاز سیل در محله سیدی مشهد

نجات یک نوزاد به همراه خانواده‌اش از سیلاب در سیدی مشهد

لحظاتی دلهره‌آور از گرفتاری خانواده‌ای با فرزند نوزاد در سیل مشهد

 

 

 

کدخبر: 998015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟