جوان مرگ شدن 2 نفر در شهر کرد / علت چه بود ؟
تبلیغات

به گزارش رکنا، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: صبح امروز جمعه ۱۹ دی ماه یک مورد مسمومیت با منوکسید کربن در منطقه سرخون از توابع شهرستان اردل به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: در این حادثه دو آقای ۳۴ و ۱۷ ساله بر اثر استنشاق گاز CO به دلیل استفاده از اجاق گاز خوراک پزی برای گرمایش دچار گاز گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 648938
  • فیلم / آتش گرفتن لباس عروس و داماد در پشت صحنه فیلم عروسی شان / با کپسول آتش نشانی خاموششان کردند

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات