شهادت مأمور انتظامی پس از ماه‌ها مجروحیت در درگیری با اشرار مسلح
تبلیغات

به گزارش رکنا، بر اساس اعلام منابع انتظامی، شهید میلاد مهدی‌پور دم‌مرداسی از نیروهای انتظامی کشور، در بهمن‌ماه سال گذشته در جریان درگیری با اشرار مسلح در استان خوزستان دچار جراحات شدید شد.

این مأمور پس از ماه‌ها تحمل جراحات و تلاش تیم‌های پزشکی برای بهبود وضعیت وی، سرانجام صبح امروز، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است وی در راستای تأمین امنیت و مقابله با عناصر مسلح، مجروح شده بود و پس از طی دوران درمان، به دلیل شدت آسیب‌ها جان خود را از دست داد.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1218375
  • فیلم/ اعتراف سفت و محکم آزاده زارعی بازیگر سریال آوای باران درباره مادر شدن و ازدواج؛ این روزها حتی به بچه‌دار شدن هم فکر نمی‌کنم!

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات