پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • نامزدم مدام تاریخ عقد را عقب می‌اندازد

    19 سال سن دارم و با دختر‌عمویم كه یك سال از من بزرگ‌تر است، 7 ماه است نشان برده‌ام. خیلی او را دوست دارم، البته او هم به من علاقه‌مند است، اما هر بار از عقد رسمی صحبت می‌كنم، طفره می‌رود و تاریخ عقد را به تعویق می‌اندازد. همیشه از این كار او ترس دارم و فكرم مشغول می‌شود كه چرا با عقد كردن و مراسم رسمی مخالفت می‌كند. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۳۹:۰۴
  • افسردگی باعث شده بیماری جسمی هم پیدا کنم

    بیش از 15 سال است به افسردگی مبتلا شده‌ام و به خاطر آن نتوانسته‌ام موفقیت كاری و اجتماعی داشته باشم، داروها زیاد مفید نبوده و الان دچار مشكلات و بیماری جسمی شده‌ام. آیا ممكن است از عوارض داروها باشد.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۳۳
  • از اینکه دائم همسرم من را چک می‌کند ناراحتم

    همسرم شكاك است و من را دایم چك می‌كند و باعث ناراحتی‌ام می‌شود. هر كاری می‌كنم علت این سوءظن‌های او را بدانم اما سر درنمی‌آورم. علت این شك او نسبت به مسائل و من چه می‌تواند باشد؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۲۹:۰۰
  • خیلی خجالتی و کم حرف هستم

    من دختری 16 ساله هستم. در حقیقت احساس تنهایی می‌كنم، آن طوری كه انتظار دارم افراد فامیل با من رفتار كنند نیست. من را خجالتی می‌دانند، اما این طوری نیست. خیلی ساكت و كم‌حرف هستم. خودم هم از این كم‌حرفی رنج می‌برم. وقتی در جمع قرار می‌گیرم نمی‌دانم درباره چه چیزی حرف بزنم. آیا این نشانه افسردگی است. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۰۴:۲۱
  • خانواده ها نمی‌گذارند ما عقد کنیم

    یك سال و یك ماه است كه به اسم كسی شده‌ام. من و او دوست داریم عقد شویم، اما خانواده‌های‌مان راضی نیستند و می‌گویند باید بعد از اتمام درس عقد كنید. نمی‌دانم باید چگونه تصمیم بگیرم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۰۲:۰۹