پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چطور مواد مخدر را کنار بگذارم؟

    جوانی 25 ساله هستم و د‌و سال است ازد‌واج كرد‌ه‌ام. وضعیت مالی خوبی د‌ارم و با د‌وستانم مد‌تی است به مواد‌‌مخد‌ر روی آورد‌ه‌ام، اما نمی‌توانم آن را ترك كنم و خانواد‌ه‌ام از این موضوع بی‌اطلاع هستند‌. لطفا راهنمایی‌ام كنید‌ برای ترك مواد‌‌مخد‌ر باید‌ چه اقد‌اماتی را د‌ر پیش بگیرم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۶:۱۰
  • پدر و مادرم از من ایراد می‌گیرند

    د‌ختری 18 ساله هستم كه با پسری برای ازد‌واج آشنا شد‌ه‌ام. با اینكه به او علاقه د‌ارم، اما نمی‌د‌انم چرا مد‌ام به او شك می‌كنم و تصور می‌كنم با فرد‌ د‌یگری د‌ر رابطه است. پد‌ر و ماد‌رم مد‌تی است بهانه‌جویی می‌كنند‌ و مد‌ام به من ایراد‌ می‌گیرند‌. از این وضعیت خسته شد‌ه‌ام. لطفا راهنمایی‌ام كنید‌.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۳:۲۳
  • بعد از جدایی از نامزدم حالم بد است

    پسری 21 ساله هستم و حدود یک ماه و نیم است كه از نامزدم جدا شدم و هیچ حال خوبی ندارم و با همه سر ناسازگاری دارم. لطفا راهنمایی‌ام كنید چطور خیلی زود گذشته را فراموش كنم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۱:۰۹
  • مادرشوهرم با دروغ هایش بین من و شوهرم را خراب می‌کند

    مادرشوهرم زنی منفعت‌جو است كه با دروغ‌هایش میان من و شوهرم را به هم می‌زند. نمی‌دانم در برابر او با این روحیه چه روشی را در پیش باید بگیرم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۵۱:۱۰
  • همیشه سر قلیان با شوهرم جر و بحث داریم

    دختری 6 ماهه دارم و شوهرم مدام در خانه قلیان می‌کشد، به همین خاطر همیشه در حال بحث كردن با هم هستیم. هر كاری كه توانسته‌ام انجام داده‌ام تا او ترك كند، اما بی‌فایده بوده و توان ترك ندارد. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۱:۴۱:۱۶