آموزش مجازی جایگزین خوبی برای آموزش حضوری در دانشگاه ها نیست

به گزارش رکنا، محمود فتوحی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان در این ترم گفت: هم اکنون برنامه‌ریزی دانشگاه بر این است که امتحانات همچون ترم گذشته به صورت مجازی برگزار شود و برنامه‌ریزی ما برای نحوه تدریس ترم آینده آموزش مجازی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم معضل شیوع ویروس کرونا زودتر برطرف شود گفت: آموزش مجازی نمی‌تواند جایگزین خوبی برای آموزش حضوری در دانشگاه‌های کشور باشد، ولی هم اکنون راه حل دیگری نداریم و باید تلاش کنیم با کیفیت خوبی این دروس را ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف افزود: ترم جاری در ۲۴ دی به اتمام می‌رسد و یک هفته بعد از آن امتحانات دانشجویان آغاز می‌شود همچنین ترم آینده در ۲۵ بهمن شروع می‌شود و فعلاً تصمیم بر آموزش مجازی است.

فتوحی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان گفت:کلاس‌های عملی دانشجویان به صورت مجازی برگزار می‌شود و آزمایشگاه‌ها با تعداد محدودی از دانشجویان حضوری است و ترم آینده نیز همین طور است.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که علاقه‌مند به حضور در دانشگاه باشند باید خوابگاه در اختیار آن‌ها قرار گیرد، همچنین دانشجویان می‌توانند به صورت مجازی و یا حضوری از رساله و یا پایان نامه خود دفاع کنند./صداوسیما  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟