شیطنت های "زانیار خسروی" + عکس

زانیار خسروی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور، در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش تصویری از خود را به اشتراک گذاشت.زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران، خواننده و بازیگر است . او خواننده ، مدل تبلیغاتی ، آهنگساز ، ترانه سرا ، تنظیم کنندهاست که در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر نمود.

زانیار خسروی

زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، او برادر کوچکتر سیروان خسروی است که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند، این خواننده همچنین تجربه بازیگری را نیز دارد. این دو برادر تنها در دو قطعه ی “تو مریضی” و “آره” با هم همخوانی داشته اند.

حمایت مادر زانیار و سیروان خسروی از پسرانش

مادر زانیار و سیروان خسروی که در بیشتر کنسرت های پسرانش شرکت می کند می گوید :خودش نیز از صدای خوبی برخوردار است، تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور محسوب می شوند، تاثیر بسزایی داشته است. او بسیار هنردوست است و مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بود.

زانیار خسروی1

ازدواج زانیار خسروی

زانیار خسروی متاهل است و نام همسرش آرنیکا صادقی است. آ رنیکا صادقی متولد سال1365 در تهران ، فارغ التحصیل رشته گرافیک که پدر وی یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی بودن و در سال 1392 فوت کردند.

زانیار خسروی

بازیگری زانیار خسروی

زانیار خسروی تاکنون دو مرتبه بازیگری را هم تجربه کرد است. نخستین مرتبه آن در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 بود و دومین مرتبه، سریال عشق تعطیل نیست در سال 1393 بود که البته این سریال با استقبال روبه رو نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟